Öt-tíz évente cserélik újabbra öregecske autóikat a magyarok
Az átlag magyar autó jócskán elmúlt tízéves, és ritkán ér többet hárommilliónál.
Az átlag magyar autó jócskán elmúlt tízéves, és ritkán ér többet hárommilliónál.
Elég zavaros használtautó-piacnak számítunk nemzetközi összehasonlításban.
Úgy tűnik, véget ért az időszak, hogy szinte bármilyen áron elvitték a fiatalabb használt autókat.
Nagyon nem mindegy adott esetben, hogy valaki Hamburg vagy Saarbrücken környékén vadászik autókra.
Egy kényelmes nagy autó csalogató áron, könnyen lehet, hogy taxiként futotta le korábbi kilométereit.
Mindezt el lehet majd intézni online.
Az autók drágulása meglátszik a finanszírozási összegeken is.
Mi miatt érdemes, és milyen hibával nem érdemes reklamálni?
Pár tízezer forintos csalással rengeteget lehet nyerni és lebukni sem könnyű.
Ez derült ki egy nem reprezentatív felmérésből, amelyet a legnagyobb magyar használt autós oldal készített.
A cseh és szlovák piacon tarol a VW-konszern, és az értékesített autók fele dízel, addig nálunk már csak egyharmad az arányuk, és a gyártókat tekintve is sokkal színesebb az összkép.
Saját gyűjteményéből közölt néhány tanulságos esetet a fővárosi békéltető testület. Lehet belőlük tanulni.
Áprilisban első ízben fordult elő, hogy egyetlen hónapban több mint 12 ezer használt autót regisztráltak az országban. Viszont egyre idősebb kocsikat hoznak.
Elindult egy hiánypótló központi alkalmazás, amely a gépjárművekkel kapcsolatos kulcsadatok online lekérdezését teszi lehetővé.
Sokan, könnyen elkövetik akár a legalapvetőbb hibákat is egy autóvásárlás során. Utána marad a bosszankodás, a veszekedés, és, ha olyan az ügy, járkálhatunk sokáig a hatóságokhoz is. Tizenhat evidenciának tűnő tanács, aminek akár az eladói, akár a vevői oldalon állunk, reflexszerűvé kéne válnia.
A használt autós hirdetéseknél is megjelentek az adathalászok, akik így próbálnak hitelesíteni egy, akár még az országban sem lévő autót.
Megéri kintről behozni autót és ez meg is látszik a számokon. Megélénkült a használtautó-piac az idei év harmadik negyedévében. A Használtautó-index 2,8 százalékponttal áll magasabban, mint a második negyedév végén.
Magyarország még egész jól áll, nálunk csak nagyjából tízből egynek.
Nem kell túl nagy rutin a kitalálásához.
Tavaly szinte minden kategóriában csökkent a regisztrációs adó megérte behozni autót, a szabályozás nem változott, ha kedvező árfolyamok lesznek marad ez a tendencia.